dinsdag 20 mei 2014

De draad weer opgepakt....

Ik zag wanneer ik mijn laatste bericht gepubliceerd had. Dat was even schrikken, al weer twee jaar geleden. Helaas is de Morini nog niet af.

Ik heb de draad weer opgepakt want ik wil 'm eigenlijk dit jaar af hebben. Mede doordat ik nu wegenbelasting moet betalen wil ik er weer op rijden. Ja, had 'm ook kunnen laten schorsen.
Nee hij moet klaar.

Waar ik als laatste toch tegen aan liep was de bedrading en het vervangen ervan. Ik kwam er achter dat ik meer een houtman ben en geen metaalman. Het afgelopen jaar lekker bezig geweest met houtdraaien ;-)

Weer bij de Morini. Uitlaten erop gezet. Knipperlichten in de kuip gezet.










Remleidingen en inlaat bij carburator besteld. Accu nog bestellen.
En dan kan ik de bedrading testen en doormeten. Ik hou nu nog de bedrading van het stadslicht over. Nog geen idee waar die naar toe moet. Maar kijken hoe we dat gaan oplossen.

Geen opmerkingen: